Social Media

Social Media is niet meer weg te denken uit onze moderne maatschappij. Het belangrijkste nieuws verschijnt eerder op Social Media kanalen dan op de reguliere TV- en radiozenders. Als uw klanten zich begeven op Social Media, dan is het goed om daar zelf ook aanwezig te zijn. Zo blijft u niet alleen op de hoogte van de interesses van uw klanten, maar heeft u tevens een extra kanaal om uw klanten proactief te kunnen benaderen.

Actief deelnemen wordt beloond

Social Media lijkt eenvoudig, maar om echt voordeel te halen uit deze online kanalen, is veel meer nodig dan alleen maar een account. Wie alleen maar passief gaat wachten op contact, is niet erg effectief bezig. Vooral door middel van actief informeren en proactief reageren op vragen en opmerkingen over uw merk of bedrijf scoort u sociale punten. Om echt succesvol op Social Media te worden, heeft u een goed uitgedachte lange-termijn strategie nodig.

Een goede online reputatie opbouwen

Snel vragen beantwoorden en reageren op klachten, geeft uw klanten het gevoel dat u er bovenop zit en dat u uw beloftes waar kunt maken. Klachten kunnen zo van negatief omgezet worden naar een positieve ervaring, dankzij de snelheid van uw optreden. Bedrijven die problemen erkennen en moeite doen om ze op te lossen, kunnen altijd op extra sympathie rekenen. En via Social Media zijn uw nieuwe acties en aanbiedingen direct aan een groot publiek te presenteren, zodat uw sales daar ook direct van profiteert. Wij werken graag samen met u om de voor u beste strategie uit te werken en daarmee uw online reputatie en uw bereik te maximaliseren.